viktor rolf good fortune

Gretige grietjes

Geschreven door Marian van Noort

24 September 2024

Minstens veertig vragende ogen zijn op mij gericht. Nog nooit voelde ik me zo overrompeld door de ‘honger’ van de mensen naar antwoorden en zelfkennis.

Op een evenement van Neerlands grootste parfumeriewinkel word ik bijna onder de voet gelopen door enthousiaste winkelmedewerksters die ook wel een tarotkaartje willen leggen. Als waarzegster ondersteun ik die avond de introductie van het nieuwe parfum van Viktor & Rolf, dat de klinkende naam Good Fortune meekreeg. En mooie meisjes veranderen die avond voor mijn neus in gretige grietjes. Zo op zoek zijn ze, geïnteresseerd in hun richting en mogelijkheden.Vrouwen die zo bezig zijn met hoe ze eruit zien… en ik lieg niet dat ze er allemaal uitzagen om door een ringetje te halen. Als contrast zo geïnteresseerd in hun binnenwereld, maar dan wel dat iemand anders vertelt hoe het zit.

De tegenstelling

De tegenstelling kan niet groter zijn. We zijn in de huidige maatschappij zo ongelofelijk bezit met de buitenkant. Voor Insta, Snapchat of TikTok en nemen te weinig tijd voor de binnenkant. Maar dat de nood hoog is, bleek uit de stormloop van dames die ik die avond op me afkreeg. De opdrachtgever was natuurlijk heel erg blij met de aandacht voor zijn stand en nieuwe luchtje. En ik? Ik liep naderhand overdonderd en verbaasd Studio 21 uit. What the $%@* just happened!?

Ben jij ook zo bezig met de buitenkant?

 

 

Bekijk meerdere inzichten:

magie van dolfijnen @satayadolphinsafari
Toren van Pisa
dobbelstenen